Manage and streamline operations across multiple locations, sales channels, and employees to has improve efficiency and your bottom line.
Rejestracji firmy i stawianiu pierwszych kroków w działalności gospodarczej.
Sporządzania dokumentów niezbędnych do uzyskania dofinansowań z Urzędu Pracy.
Dokonywania rejestracji do VAT i ustalania wysokości należnych zaliczek na podatek VAT.
Ustalania wysokości należnych składek do ZUS i przekazywanie deklaracji.
Opracowywania dokumentacji kredytowej, leasingowej, biznesplanów.
Raportowania wyników firmy, kosztów zatrudnienia oraz innych według potrzeb Klienta.
Informowania o zmianach w przepisach podatkowych.
Wypełnianiu wszelkich formularzy i wniosków, w tym także do GUS.
Przekazywanie informacji o wysokości podatków do US i składek ZUS w ustalonych terminach.
Rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych (ZUS) to istotny element obowiązków każdego przedsiębiorcy, zwłaszcza w zakresie składki zdrowotnej. W Biurze Rachunkowym MAGIS zapewniamy profesjonalną obsługę w przygotowywaniu rocznych rozliczeń z ZUS, zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi. Dzięki naszemu doświadczeniu i dbałości o szczegóły, możesz być pewny, że Twoje rozliczenia zostaną wykonane dokładnie i terminowo.
Sporządzanie rocznych rozliczeń dotyczących składki zdrowotnej, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów i zasad.
Pełne wsparcie w zakresie przygotowywania i składania wymaganej dokumentacji do ZUS.
Monitorowanie zmian w przepisach, aby Twoje rozliczenia zawsze były zgodne z najnowszymi regulacjami.
Precyzyjne wyliczenie kwoty dofinansowania z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) wymaga wiedzy i doświadczenia, dlatego warto powierzyć to zadanie naszym specjalistom. W Biurze Rachunkowym MAGIS zapewniamy kompleksowe wsparcie przedsiębiorcom w procesie rozliczeń z PFRON, gwarantując rzetelność i zgodność z obowiązującymi przepisami.
Powierzając nam rozliczenia z PFRON, możesz skupić się na rozwoju swojej firmy, mając pewność, że wszystkie formalności zostaną załatwione sprawnie i profesjonalnie.